elinawensome.blogg.se

Hej jag heter Elin & är 10år!

Fanny & Filippa!

Publicerad 2012-11-11 14:48:05 i

Hej detta blir lite fakta om Fanny och Filippa:)

#Dom är enextvillingar:)

#Dom har två hästar en vit som heter Totte och en medryttar shettis som är brun och heter Sham :)

#Dom går i samma fotbolls lag som mig i Sdff-02

#Dom är grym på fotboll och ridning:)

#Dom är söta:)

#Dom har en hund som heter Ella och en katt som heter Tyson:)

#Filippa har lugg och inte Fanny:)

#Dom är jätte snälla:)

#Dom har en blogg tillsammans och sedan har dom varsin:)

#Deras blogg heter syrrornaenstrom.blogg.se

KRAM:ELIN:)


Filippa & Totte Fanny & Sham<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag heter Elin och är 10år jag älskar hästar)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela